Sveriges största guide för thaimassage
Ej inloggad
Forum Webbplatsen Upprepade omdömen från samma person

Upprepade omdömen från samma person

1,095 inlägg 11 Svara
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 23 Jan 2022, 19:06
Vissa salonger har höga betyg och höjs till skyarna av dem som recenserar. Så tittar man närmare och det är en eller två personer som står för nästan alla recensioner. Innehåller ungefär samma budskap allihop. Det här har gjort att jag undvikar besök på dessa salonger, eftersom jag misstänker att syftet mer är att locka till sig kunder än att det verkligen beskriver vad besökaren upplevt. Den som skriver kanske utlovas rabatt eller liknande som gentjänst, jag vet inte. Den misstanken har förstärkts när jag trots alla prövat på någon av dessa salonger. Inget kvitto, oljeskyfflande, lortig salong, tiden blir 45 minuter istället för 60 etc. Det här är ju en fråga för innehavaren av denna alldeles utmärkta sajt, men jag vill ändå framföra önskemålet att recensioner som inte innebär något nytt från en och samma recensent, inte ska publiceras. Finns någon mer som delar min uppfattning? Syftet är alltså att ytterligare förbättra TMG!
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 13 Jan 2026, 19:11
Hej Åsa-nisse om du inte vill ha en hård ton tillbaka, kom inte med antydningar eller anspelningar om att vi skulle hålla på med nått fulspel och raderat "giltiga" recensioner som du uttryckte det. Vi tar gärna emot feedback och diskussioner. men du skrev Svårt att tolka det du skriver på något annat sätt än det du menar det på. Dessutom har du enligt den informationen vi sitter på, fel. han kan vara hur nöjd som helst, det innebär inte att han gör rätt för sig. Det händer absolut att recensioner ibland flaggas som felaktigt falska på diverse grunder, de gångerna återinförs de igen efter att sådan information framkommit. Jag kan tyvärr inte se att så är fallet denna gången.

Logga in för att skriva ett svar.

Vem är online

0 medlemmar och 0 gäster online

Admin, Mod, Avstängd