Sveriges största guide för thaimassage
Ej inloggad
Forum Webbplatsen När vi ändå håller på.. (2 till ikoner)

När vi ändå håller på.. (2 till ikoner)

935 inlägg 3 Svara
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 13 Feb 2016, 16:36
Då ska jag bar informera om att vi lagt till två ikoner till som är följande. [img]/images/icon/actiway.png[/img] = Salongen tar emot Actiway [img]/images/icon/wellnet.png[/img] = Salongen tar emot WELLNET
1 år
Expert
155 inlägg
Mangan 14 Feb 2016, 13:09
även om de tar extra för att ta emot det?

Tja kan ju skrivas i prislistan.. (Theas, var nog nya ägare, vet inte om salongen är kvar tog 50 kronor extra för denna tjänst.. Kanske inte är ensamna i Sverige om detta)..
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 14 Feb 2016, 20:23
Salongen väljer ju själva vilka priser de vill sätta eftersom det är en fri marknad.

Huruvida det bryter mot avtalet salongen har med t.ex. actiway vet jag inte. det kan vara värt att fråga actiway om detta.

Men jag vet att alla dessa företag ger ut förskräckligt dålig ersättning till de företag som är anslutna.

Men även om de tar "extra" för att ta emot t.ex. actiway så tar de ju ändå emot actiway :)

något en salong som inte tar actiway gör :)
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 13 Jan 2026, 19:11
Salongen väljer ju själva vilka priser de vill sätta eftersom det är en fri marknad. Huruvida det bryter mot avtalet salongen har med t.ex. actiway vet jag inte. det kan vara värt att fråga actiway om detta. Men jag vet att alla dessa företag ger ut förskräckligt dålig ersättning till de företag som är anslutna. Men även om de tar "extra" för att ta emot t.ex. actiway så tar de ju ändå emot actiway :) något en salong som inte tar actiway gör :)

Logga in för att skriva ett svar.

Vem är online

0 medlemmar och 0 gäster online

Admin, Mod, Avstängd