Sveriges största guide för thaimassage
Ej inloggad
Forum Webbplatsen Hej alla adminaströrer

Hej alla adminaströrer

352 inlägg 27 Svara
1 år
Nybörjare
1 inlägg
Massa 22 Dec 2025, 22:47
Jag har botaniserat lite senaste dagarna, det visar sig att väldigt många salonger som är listade här inte finns kvar. Är det så att ni saknar input eller bara att ni är lite mindre aktiva? Det är ju väldigt få annonser också på sidan. Behövs det hjälp att få fart på allt eller är sidan på väg att läggas ner i brist på engagemang?
1 år
Nybörjare
3 inlägg
thai888 3 Jan 2026, 10:51
gärna med en tidsmarginal i "*"Öppet nu" sökning (kollar av mot öppettider)" alltså om man letar 17:45 skall inte salonger räknas med som har öppet till 18:00 eller 18:30. mindre än en timme är bortkastade pengar imho
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 3 Jan 2026, 10:51
alla PM kommer sparas tills man väljer att radera dem.
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 3 Jan 2026, 10:51
som det är nu kollar den tiderna exakt men det är en enkel fix att lägga till att den räknar med det. eller ännu bättre, jag kan lägga till ett extraval till "öppet nu" "endast rimlig tid kvar" eller nått vid knappen
1 år
Kunnig
22 inlägg
FeelGood 13 Jan 2026, 19:11
Det skulle vara bra att ange om salongen är certifierad genom Thaiwise. Man skulle kunna använda deras bild som är en blågrön fyrkant med fyra händer. Den nya karta som används istället för Google Maps är bra men jag saknar möjligheten att ha fullscreen.
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 13 Jan 2026, 19:11
thaiwise certifiering finns i V2. Nya kartan på V1 (här) har nu full screen, och en GPS positionsknapp ifall man vill navigera (den autouppdaterar)
M
Nybörjare
2 inlägg
MeD 16 Feb 2026, 15:30
Tackar för nya kartan, ett snyggt lyft! Någon hint om när nya recensioner kan väntas dyka upp?
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 27 Feb 2026, 10:47
Nu är allt uppdaterat fram till idag. Och vi håller egentligen bara på med social login (google/Facebook) och lite buggtestning så är v2 klar. Vi har nu nästan inga betalande annonsörer alls, vilket kanske visar på hur dålig marknaden är just nu.

Logga in för att skriva ett svar.

Vem är online

0 medlemmar och 0 gäster online

Admin, Mod, Avstängd