Sveriges största guide för thaimassage
Ej inloggad
Forum Övrigt Vilken salong tycker ni är lyxigast/triv...

Vilken salong tycker ni är lyxigast/trivsammast?

5,239 inlägg 16 Svara
1 år
Nybörjare
4 inlägg
MrFeelgood 6 Mar 2020, 19:49
Vilken salong i Stockholm tycker ni är den lyxigaste/fräschaste/snyggaste? Precis som hotell så håller salongerna väldigt olika nivå på interiör klass och känsla. Frågan ställs del av generell nyfikenhet på vad ni andra tycker och för att jag väldigt gärna skulle hitta ett ställe som känns lite extra mysigt/lyxigt att besöka. -Nu avser jag alltså enbart inredning och känsla, ej personalens utseende eller förmåga att massera.
1 år
Kunnig
21 inlägg
1Rolle! 6 Mar 2020, 20:05
Somsri i Hörkarängen!
1 år
Nybörjare
4 inlägg
Wiild1 28 Feb 2021, 23:52
Ja, Somsri är fint. Men inget ställe i Stockholm eller Sverige är särskilt lyxigt, som I Bangkok eller andra större städer internationellt där Thai-massage kan vara mer exklusivt i en "riktig" spa miljö. I stockholm är de flesta ställen i väldigt enkla källarlokaler
1 år
Nybörjare
4 inlägg
MrFeelgood 16 Mar 2021, 01:42
Är det ingen fler som har någon åsikt och erfarenhet av någon fin salong?
1 år
Nybörjare
4 inlägg
Wiild1 31 Mar 2021, 13:35
Du som trådskapare kan väl själv komma med tips eller förslag? Du har ju fått nåt svar här, bidra själv: besök salongerna eller kolla in deras hemsidor
1 år
Nybörjare
4 inlägg
MrFeelgood 7 Apr 2021, 02:36
Du har såklart rätt i att jag kanske borde bidra själv Mr W!

Tyvärr så har jag, trots en hel del salongsbesök, inte så många bra tips att bjuda på och det var helt enkelt därför jag startade tråden. Vill gärna hitta de där guldkornen och frågar därför här varvat med en del egna besök.

Tycker att Chantra varit rent och fräscht samt välkomnande när jag varit där även om det inte på något sätt känts lyxigt eller extra bra.

Livar att uppdatera med tips den dag jag varit på någon riktigt trevlig salong som sticker ut från mängden.
1 år
Nybörjare
6 inlägg
Daggen 17 Apr 2021, 13:13
Håller med om Chantra i Skarpnäck, ren o fräsch & bra ventilation, det många salonger har problem med. Stora rum oxå. Det fanns en salong på Valhallavägen ST massage någonting den va riktigt fin, tror den e stängd nu.
1 år
Kunnig
21 inlägg
1Rolle! 17 Apr 2021, 16:33
Harmony i Huvudstad är oxå väldigt bra!
1 år
Kunnig
27 inlägg
Henke 17 Apr 2021, 18:22
"MrFeelgood" post=3286:
Vilken salong i Stockholm tycker ni är den lyxigaste/fräschaste/snyggaste? Precis som hotell så håller salongerna väldigt olika nivå på interiör klass och känsla.
Frågan ställs del av generell nyfikenhet på vad ni andra tycker och för att jag väldigt gärna skulle hitta ett ställe som känns lite extra mysigt/lyxigt att besöka.
-Nu avser jag alltså enbart inredning och känsla, ej personalens utseende eller förmåga att massera.

Jag tycker att Natural Beauty Spa på Västerled i Västerort är en av de fräschaste och snyggaste. Dock så vet jag inte om den fortfarande är öppen? Men den salongen gav ett fräscht intryck, dvs ingen som låg och sov i någon soffa vid entrén eller så :laugh:
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 18 Apr 2021, 19:10
Jo, den var jättefin på den tiden man som man fick besöka dem. Mycket trevliga massöser och massage av högsta klass.

Dessvärre undanber dom sig sedan något år manliga gäster - därför tog Admin ned deras annons.

Det jag erfarit från dem är inte smickrande för oss män, så jag klandrar dem inte för deras beslut. Som vanligt är det ett mindretal av oss som sticker ut negativt, vilket mertalet av oss får lida av.

Lille
1 år
Nybörjare
7 inlägg
Pergola 25 Apr 2021, 11:44
Orchide Massage på Rådmansgatan, Stockholm slår allt jag sett.

Även Chillout på Vanadisvägen är fräscht trots källarnivå, särskilt badrummet.

Logga in för att skriva ett svar.

Vem är online

0 medlemmar och 0 gäster online

Admin, Mod, Avstängd