Sveriges största guide för thaimassage
Ej inloggad
Forum Övrigt Snygg, ung är det en merit?

Snygg, ung är det en merit?

3,045 inlägg 3 Svara
1 år
Nybörjare
2 inlägg
Tobbe_kristinehamn 30 Aug 2015, 08:53
Jag ser ibland att vissa vill ha snygga unga massöser.. Funderar på om det är en merit? Själv föredrar jag en erfaren duktig massös (tja traditionell thai kan det lika gärna vara en man)... Gillar när massösen verkligen kan sitt yrke och gör ett riktigt riktigt bra jobb, men har ingenting emot en ung heller (bra att de får lära sig yrket)... Ok är de lika bra kanske det är mer sensuellt och skönare (vid olje, thai spelar ingen roll) med en ung söt kvinna med vacker röst... Har aldrig tänkt på det...
1 år
Expert
155 inlägg
Mangan 23 Sep 2015, 20:01
Jag är mer intresserad av vad de kan..

Ofta kan de mer erfarna massagen bättre (men INTE alltid)..

Tja en söt ung massös, visst.. Är en liten extra krydda (om hon är lika bra som den äldre och inte fotomodell-liknande kvinnan)..
1 år
Kunnig
27 inlägg
Henke 18 Oct 2015, 13:18
"Mangan" post=1660:
Jag är mer intresserad av vad de kan..

Ofta kan de mer erfarna massagen bättre (men INTE alltid)..

Tja en söt ung massös, visst.. Är en liten extra krydda (om hon är lika bra som den äldre och inte fotomodell-liknande kvinnan)..

Instämmer med Mangan, utseendet har ingen betydelse. Betalar ju runt 300 kronor för massage. Då vill jag ju inte att någon slaskar runt med olja på ryggen. Utan vill ju känna att jag fått massage när jag därifrån.
1 år
Kunnig
27 inlägg
Henke 13 Jan 2026, 19:11
Instämmer med Mangan, utseendet har ingen betydelse. Betalar ju runt 300 kronor för massage. Då vill jag ju inte att någon slaskar runt med olja på ryggen. Utan vill ju känna att jag fått massage när jag därifrån.

Logga in för att skriva ett svar.

Vem är online

0 medlemmar och 0 gäster online

Admin, Mod, Avstängd