Sveriges största guide för thaimassage
Ej inloggad
Forum Övrigt Kundbemötande - ägna er åt kunden, inte...

Kundbemötande - ägna er åt kunden, inte telefonen!

1,849 inlägg 6 Svara
1 år
Nybörjare
5 inlägg
staffan1962 19 Mar 2016, 21:43
Både när man kommer och går vill man få ett fokuserat bemötande. När man kommer är de jättetrevliga men efter massagen redan när man sätter sig i soffan för att dricka vatten och sedan komma iväg börjar tjejerna hålla på med sina telefoner eller datorer. Jag väljer bort de salongerna så ni som vill behålla mig som kund kan vänta med telefoner och datorer tills jag har gått.
1 år
Expert
155 inlägg
Mangan 20 Mar 2016, 10:53
har nog ofta haft "tur" då men återkommer till bra salonger..
1 år
Nybörjare
5 inlägg
staffan1962 30 Jun 2016, 17:52
Det är svårt att hitta en salong på en jämn hög nivå.
1 år
Expert
155 inlägg
Mangan 30 Jun 2016, 19:46
Finns vissa som ex. Duen thaimassage i Karlstad, ankorwat i Örebro (ligger nere nu sedan en tid tillbaka)..

Men en vänlig Thailänsk / buddistisk hälsning, kungabild på väggen och välkomnande..

Trevlig pratstund (även efter)...
Endel skiljer sig pga massörer och andra har generellt dålig service..
1 år
Nybörjare
5 inlägg
staffan1962 1 Jul 2016, 05:01
Karlstad och Örebro ligger lite offside för mig. Jag håller mest till i Stockholmstrakten, där det i vissa områden finns en överetablering av thaimassagesalonger.

Svårigheten ligger i att hitta ett ställe som har en jämnhög nivå över tid. Det är stor omsättning på tjejer. Som du säger beror det på massören och ibland på allmänt dålig service på salongen. Jag kommer fortsätta testa olika salonger och dra nitlotter ibland.
1 år
Expert
155 inlägg
Mangan 1 Jul 2016, 10:58
Tja Överetableringen är stor (ex. i lilla Karlskoga - mindre än 30.000 bor här finns 4 stycken och ingen är riktigt bra)..
Stockholms salonger (INTE kunder) lider nog regält också av överetablering, men vågar man inte riskera en nitlott vinner man inte heller storvinsten..

Ibland är resentionerna bra, ibland inte (men är nog smaken som baken, dvs delad)..

Olika personer gillar olika (ex. thai, arouma, olje, spa, hårt eller lös massage, etc..
1 år
Expert
155 inlägg
Mangan 13 Jan 2026, 19:11
Tja Överetableringen är stor (ex. i lilla Karlskoga - mindre än 30.000 bor här finns 4 stycken och ingen är riktigt bra).. Stockholms salonger (INTE kunder) lider nog regält också av överetablering, men vågar man inte riskera en nitlott vinner man inte heller storvinsten.. Ibland är resentionerna bra, ibland inte (men är nog smaken som baken, dvs delad).. Olika personer gillar olika (ex. thai, arouma, olje, spa, hårt eller lös massage, etc..

Logga in för att skriva ett svar.

Vem är online

0 medlemmar och 0 gäster online

Admin, Mod, Avstängd