Der är inte antalet händer som avgör om massagen är oseriös :-)
Jag är dåligt insatt i utbudet i den delen av City, men jag vet att många salonger inte annonserar hela sitt utbud - det kan bland annat variera med vilken personal som är på plats.
Mitt bästa tips är att du besöker salonger i ditt närområde och frågar. Telefonen är dessvärre inte ett bra hjälpmedel när det gäller thaimassagesalonger.
Vh,
Lille
Jag brukade gå på ett ställe i Göteborg där de fixade fötter med fotbad först ca 20 min och sedan klippa naglar och fila naglar och sedan hälar med skrubb och fil. Sedan 2 timmar massage helkroppsmassage.. Men med tre tjejer..
Två som jobbade där och ägarinnan brukade alltid vara med och ge mig en jätte bra massage av nacke och axlar, var det någon svår knuta i ryggen hjälpte hon till att lösa upp den.. Hon masserade även händerna och klippte naglar samt hade en salva hon smörjde in dem med och nagelbanden. de använde alltid värmande salva och oljor samt sådan små påsar som de kommer med som är varma som de lägger på muskler. Och för det betalade jag då 600kr samt dricks 100kr per tjej.. vet inte vad jag gjort för att förtjäna detta men det var underbart.. saknar det stället.. de stängde 2013 tyvärr..
Logga in för att skriva ett svar.
Kanaler
Vem är online
0 medlemmar och 0 gäster online
Admin, Mod, Avstängd