Sveriges största guide för thaimassage
Ej inloggad
Forum Massage Udda fråga

Udda fråga

1,502 inlägg 2 Svara
1 år
Nybörjare
0 inlägg
Pinkman 1 Jan 2023, 20:06
Detta är en lite udda fråga och något pinsam så jag går rakt på sak. Jag har alltid gillat att bli kittlad, särskilt runt magen. inget snuskigt eller sexuellt eller så, allt ovanför byxlinjen! Är detta något man kan efterfråga från en massör? Rent spontant tänker ju jag att det är lite som en något udda massage en jag vet inte om det är lämpligt?
1 år
Kunnig
22 inlägg
FeelGood 1 Jan 2023, 23:42
Ja, det är bara att fråga. På många salonger är de måna om att du blir nöjd och om de kan göra det genom att kittla lite här och där gör de nog gärna det.

Det kan blir problem när du träffar personal om inte kan svenska och som endast kan lite engelska. Dina önskemål är nog inte så jättevanliga så det kan bli svårt att låta dem förstå vad du vill.
Annars ser jag inget problem.
1 år
Kunnig
22 inlägg
FeelGood 13 Jan 2026, 19:11
Ja, det är bara att fråga. På många salonger är de måna om att du blir nöjd och om de kan göra det genom att kittla lite här och där gör de nog gärna det. Det kan blir problem när du träffar personal om inte kan svenska och som endast kan lite engelska. Dina önskemål är nog inte så jättevanliga så det kan bli svårt att låta dem förstå vad du vill. Annars ser jag inget problem.

Logga in för att skriva ett svar.

Vem är online

0 medlemmar och 0 gäster online

Admin, Mod, Avstängd