Jag brukar inte ha stenkoll på tiden men oftast blir det en del snack under massagen och även efter.
Personkemin varierar såklart, en del tjejer pratar så mycket så man kommer nästan inte därifrån men ibland känner man att de vill att man ska gå så fort massagen är avklarat.
Har funderat lite på om det även beror på hur många som jobbar på stället. Om det är 1 eller 2 tjejer bara så blir de kanske lite mera sällskapssjuka. I ett större sällskap så pratar de kanske hellre sinsemellan?
Dock har jag hittat några favoritställen som jag återkommer till och dom fuskar inte med tiden.
Själv bär jag enkla kläder när jag går till massagen så jag slipper duscha efteråt, många ställen står duschen lite oprivat till. Duschar hemma istället. Då kan dom ej skylla på duschtid.
Mer störande än själva tiden är när den som masserar måste svara i telefon eller öppna dörr....dåntappar man avslappningen.
Även tiden varierar på olika ställe. Förstår inte det ska vara så svårt hålla tiden. Går inte tillbaka om jag bara får 45 min.
Att springa iväg flera ggr för att öppna eller prata i mobil stör mycket.
Vissa erbjuder inte vatten efter.
Konkurrans borde göra alla mer kundvänliga.
Och chansen att jag återvänder är minimal
Finns tillräckligt med salonger som inte är tidstjuvar
Har man betalat för en timme så skall man ha en timme massage
Solen
Logga in för att skriva ett svar.
Kanaler
Vem är online
0 medlemmar och 0 gäster online
Admin, Mod, Avstängd