Sveriges största guide för thaimassage
Ej inloggad
Forum Massage Sportmassage - Mixmassage

Sportmassage - Mixmassage

938 inlägg 4 Svara
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 24 Mar 2021, 01:37
Är det någon skillnad på Sportmassage Och Mixmassage? Har själv inte upptäckt någon skillnad. Snarare att massörerna skiljer sig åt. Vill ha hård mixmassage från fot till huvud. Få massörer som har riktiga nypor, knä, armbågar och fötter. Ä*ndå måste jag säga att de flesta gör ett bra jobb, men lite för mjukt för min del.
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 24 Mar 2021, 01:40
Namnet skiljer sig åt.
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 24 Mar 2021, 17:39
gissade det
1 år
Kunnig
27 inlägg
Henke 17 Apr 2021, 18:04
"Thaimass" post=3976:
Är det någon skillnad på Sportmassage Och Mixmassage?

Har själv inte upptäckt någon skillnad. Snarare att massörerna skiljer sig åt. Vill ha hård mixmassage från fot till huvud. Få massörer som har riktiga nypor, knä, armbågar och fötter.
Ä*ndå måste jag säga att de flesta gör ett bra jobb, men lite för mjukt för min del.

Sportmassage är väl massage för dig som utövar idrott, dvs ett annat fokus på muskler och leder jämfört mot mixmassage. Mixmassage för mig skulle kunna vara en blandning mellan thai, olje och aromamassage. Dvs mer avslappning.
1 år
Kunnig
27 inlägg
Henke 13 Jan 2026, 19:11
Sportmassage är väl massage för dig som utövar idrott, dvs ett annat fokus på muskler och leder jämfört mot mixmassage. Mixmassage för mig skulle kunna vara en blandning mellan thai, olje och aromamassage. Dvs mer avslappning.

Logga in för att skriva ett svar.

Vem är online

0 medlemmar och 0 gäster online

Admin, Mod, Avstängd