Jag avstår från att spekulera i orsaker till detta. På den tid det begav sig besökte jag dem ett par gånger. Jag saknar dem inte.
Lille
Och varför är man inte listad på TMG, vad är kriterierna?
Jag slutade gå dit av två skäl. Det ena är att jag numera vistas mer i Danmark än i Sverige och därför satsar på mina säkra kort (nej, jag lämnar inga tips), det andra att just att Olive inte motsvarade mina krav.
Vill inte säga att de var usla, men två saker var avgörande - duschens placering och endast skynken mellan massageplatserna omöjliggjorde varje uns av "privacy".
Eftersom vi inte kan recensera en salong som inte är listad nämner jag inga närmare detaljer.
Ägarinnan till Olive tror jag startade Lennon sport massage, en salong som jag varmt kan rekommendera. Den ligger bara några kvarter bort från den gamla adressen och lokalerna är bättre anpassade för ändamålet. Salongen rekommenderas för dem som söker seriös massage.
så är det så enkelt att ägarbyte skedde en gång till efter namnbytet och föregående ägare ville då att annonsen skulle tas bort och de menade på att nya ägaren tänkte lägga in en annons hos oss. så skedde förstås aldrig och efter det föll de i glömska.
de är alltså helt enkelt inte med för att det ett tag inte fanns någon information att erhålla om salongen iom ägarbytet.
ser nu att det finns så är väl lika bra vi lägger upp dem.
Logga in för att skriva ett svar.
Kanaler
Vem är online
0 medlemmar och 0 gäster online
Admin, Mod, Avstängd