Sveriges största guide för thaimassage
Ej inloggad
Forum Massage Olive Thai Massage, Dalagatan – någon so...

Olive Thai Massage, Dalagatan – någon som testat?

2,914 inlägg 7 Svara
1 år
Nybörjare
2 inlägg
JanneSthlm 16 Oct 2020, 12:56
Har flyttat och funderar på att testa Olive Thai Massage på Dalagatan 48, någon som varit där?
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 16 Oct 2020, 22:39
Salongen är inte listad på TMG, och sista tiden den var listad här hade den ett annat namn, det är ett bra tag sedan den hette Olive.

Jag avstår från att spekulera i orsaker till detta. På den tid det begav sig besökte jag dem ett par gånger. Jag saknar dem inte.

Lille
1 år
Nybörjare
2 inlägg
JanneSthlm 18 Oct 2020, 18:53
Ok, de var usla eller?
Och varför är man inte listad på TMG, vad är kriterierna?
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 18 Oct 2020, 23:58
I just detta fallet försvann dom från TMG en tid efter att dom bytt namn. Vad jag vet tar Administrator bara bort en salong från listan om dom uttryckligen begärt det, om det är uppenbart att dom slagit igen, eller om dom inte gjort rätt för sig mot TMG.

Jag slutade gå dit av två skäl. Det ena är att jag numera vistas mer i Danmark än i Sverige och därför satsar på mina säkra kort (nej, jag lämnar inga tips), det andra att just att Olive inte motsvarade mina krav.

Vill inte säga att de var usla, men två saker var avgörande - duschens placering och endast skynken mellan massageplatserna omöjliggjorde varje uns av "privacy".

Eftersom vi inte kan recensera en salong som inte är listad nämner jag inga närmare detaljer.
1 år
Nybörjare
4 inlägg
Erik 9 19 Oct 2020, 03:11
Olive var bra en gång i tiden. Nu under ett annat namn och en annan ägare är det som sagt inte samma sak.
Ägarinnan till Olive tror jag startade Lennon sport massage, en salong som jag varmt kan rekommendera. Den ligger bara några kvarter bort från den gamla adressen och lokalerna är bättre anpassade för ändamålet. Salongen rekommenderas för dem som söker seriös massage.
1 år
Nybörjare
2 inlägg
JanneSthlm 19 Oct 2020, 16:28
Richa Spa ser jag att de heter nu. Är det någon som varit där?
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 19 Oct 2020, 21:19
för att förtydliga om olive/richa.
så är det så enkelt att ägarbyte skedde en gång till efter namnbytet och föregående ägare ville då att annonsen skulle tas bort och de menade på att nya ägaren tänkte lägga in en annons hos oss. så skedde förstås aldrig och efter det föll de i glömska.

de är alltså helt enkelt inte med för att det ett tag inte fanns någon information att erhålla om salongen iom ägarbytet.

ser nu att det finns så är väl lika bra vi lägger upp dem.
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 13 Jan 2026, 19:11
för att förtydliga om olive/richa. så är det så enkelt att ägarbyte skedde en gång till efter namnbytet och föregående ägare ville då att annonsen skulle tas bort och de menade på att nya ägaren tänkte lägga in en annons hos oss. så skedde förstås aldrig och efter det föll de i glömska. de är alltså helt enkelt inte med för att det ett tag inte fanns någon information att erhålla om salongen iom ägarbytet. ser nu att det finns så är väl lika bra vi lägger upp dem.

Logga in för att skriva ett svar.

Vem är online

0 medlemmar och 0 gäster online

Admin, Mod, Avstängd