Sveriges största guide för thaimassage
Ej inloggad
Forum Massage Ny Massage karlskoga

Ny Massage karlskoga

1,787 inlägg 5 Svara
1 år
Nybörjare
3 inlägg
Benke 8 Oct 2018, 12:26
Det finns en ny Thai massage i Karlskoga, Noi`s Thaimassage! är det nån som provat den?
1 år
Expert
155 inlägg
Mangan 25 Oct 2018, 00:55
Är det den som ligger vid sibylla?

(Ok snart pengar så)..
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 25 Oct 2018, 15:52
VI ska se om vi kan hitta den så att vi kan lägga upp den.
Mangan verkar ju vara i närheten så vi kanske får höra något från honom snart :)
1 år
Nybörjare
3 inlägg
Benke 28 Oct 2018, 00:22
Ja den ligger vid Sibylla
1 år
Expert
155 inlägg
Mangan 21 Nov 2018, 20:05
Perfekt för mig, bor vid konsum (3 min dit, 5 min till massagesalong)..

Bra vid genomfartsleder för oss i Västra Karlskoga (Karlberg)..

Trevlig medelålders vanlig kvinna i utseende (så slipper man frågor om detta)..
Inte så mycket för att hålla låda och prata om dittan och dattan som andra, fokuserar på massagen istället.
3+ (stark 3:a på 5 gradig skala)..
Dock inga diplom uppsatta (vilket är vanligt av utbildade massörer), bara hunnit 1 gång - tog olja..
Men givetvis Thai och även i kombination med örtmassage som extra erbjuds, dock inte priser om detta)..

Varmt och skönt i lokalen..

Skriver enbart tidsbokning, men inga helst att få tid, är det 5 salonger nu på 25 - 30.000 personer, tja)..

Enbart kontant eller Swish (ej kort eller banköverföring, ex. förskott)..
(bankomat vid pizzeria amadeus på andra sidan vägen)..
400:- / timme..

073 - 589 836

Värt ett besök om du bor i Hela Karlskoga, men även Storfors och Degerfors..

Avkoppnande, men nogrann (inte 100% men men, helt ok.. Bor du i Örebro, Karlstad, etc så finns bättre i din hemkommun, sämre med).
1 år
Expert
155 inlägg
Mangan 13 Jan 2026, 19:11
Perfekt för mig, bor vid konsum (3 min dit, 5 min till massagesalong).. Bra vid genomfartsleder för oss i Västra Karlskoga (Karlberg).. Trevlig medelålders vanlig kvinna i utseende (så slipper man frågor om detta).. Inte så mycket för att hålla låda och prata om dittan och dattan som andra, fokuserar på massagen istället. 3+ (stark 3:a på 5 gradig skala).. Dock inga diplom uppsatta (vilket är vanligt av utbildade massörer), bara hunnit 1 gång - tog olja.. Men givetvis Thai och även i kombination med örtmassage som extra erbjuds, dock inte priser om detta).. Varmt och skönt i lokalen.. Skriver enbart tidsbokning, men inga helst att få tid, är det 5 salonger nu på 25 - 30.000 personer, tja).. Enbart kontant eller Swish (ej kort eller banköverföring, ex. förskott).. (bankomat vid pizzeria amadeus på andra sidan vägen).. 400:- / timme.. 073 - 589 836 Värt ett besök om du bor i Hela Karlskoga, men även Storfors och Degerfors.. Avkoppnande, men nogrann (inte 100% men men, helt ok.. Bor du i Örebro, Karlstad, etc så finns bättre i din hemkommun, sämre med).

Logga in för att skriva ett svar.

Vem är online

0 medlemmar och 0 gäster online

Admin, Mod, Avstängd