Sveriges största guide för thaimassage
Ej inloggad
Forum Massage Massagematta

Massagematta

3,058 inlägg 2 Svara
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 18 Feb 2010, 19:57
Hej! Jag har precis börjat lära mig thaimassage och undrar var man kan köpa en sån matta som den som får massage ligger på? Jag bor i Stockhholm så gärna här runtomkring. Någon som vet? Väldigt tacksam för svar! Mvh Lina
1 år
Nybörjare
2 inlägg
momojord 17 Mar 2010, 06:50
Hej lina!
En bäddmadrass fungerar utmärkt som massagematta. Vill du specifikt ha en massagematta har jag en jag specialbeställde och köpte i Chiang Mai när jag var där för mina senaste kurser som jag kan sälja. Den är jättefin, men lite otymplig att göra hembesök med. Hör av dig via mail (eller kontaktformulär på min thaimassagesida) om du är intresserad så berättar jag mer. Jag bor i Göteborg, men det går nog att styra upp till sthlm.
1 år
Nybörjare
2 inlägg
momojord 13 Jan 2026, 19:11
Hej lina! En bäddmadrass fungerar utmärkt som massagematta. Vill du specifikt ha en massagematta har jag en jag specialbeställde och köpte i Chiang Mai när jag var där för mina senaste kurser som jag kan sälja. Den är jättefin, men lite otymplig att göra hembesök med. Hör av dig via mail (eller kontaktformulär på min thaimassagesida) om du är intresserad så berättar jag mer. Jag bor i Göteborg, men det går nog att styra upp till sthlm.

Logga in för att skriva ett svar.

Vem är online

0 medlemmar och 0 gäster online

Admin, Mod, Avstängd