Med det sagt, så är jag ganska säker på att telefon inte är rätt metod. I min erfarenhet är det klent ställt med språkkunskaperna på salongerna i Stockholm, Göteborg o Köpenhamn, och ibland även med god vilja. Med ett lysande undantag har jag aldrig lyckats med en tidsbeställning av en specifik massös.
Det är dessvärre nog så att det är fotarbete som gäller, ofta i kombination med snabba beslut. Det är inte säkert att massösen du träffar idag jobbar nästa vecka...
Lille
Du kan ofta se massöserna där..
Jag bokar ibland samma pga att den har rätt kompetens (specielist inom ex. thai (olje är vanligast ute bland oss bönner)...
Tar namnet och bokar då den massösen (men ofta kan det vara bra att känna sig fram först).. Ungefär som en sjukgymast, man ska komma bra överens..
Men som lillemand sa (huvudsaken är att hon är riktigt duktig massös).. Skulle t.om när jag tar thai inte ens bry mig om det vore kille eller tjej..
I Örebro finns annars en riktigt bra thaimassös och hon är över 50 år, men hon kan verkligen yrket.. Ryggen blir som ny och känner mig bra lång tid efter detta..
Logga in för att skriva ett svar.
Kanaler
Vem är online
0 medlemmar och 0 gäster online
Admin, Mod, Avstängd