Sveriges största guide för thaimassage
Ej inloggad
Forum Massage Järfälla västerort

Järfälla västerort

1,843 inlägg 4 Svara
1 år
Nybörjare
0 inlägg
Kantisen 17 Jul 2019, 13:18
Hej! Ny här, men undrar om någon har erfarenhet av bra massage i järfälla. Inte så mycket recensioner om det så det är svårt att läsa sig till.
1 år
Nybörjare
5 inlägg
Gizmo 3 Dec 2019, 17:04
Är inte avsaknaden på recensionerna svar nog om de ifall de inte är nyöppnat ...
1 år
Kunnig
22 inlägg
FeelGood 1 Jan 2020, 20:02
Det finns 13 salonger i Järfälla enligt tmg, många av de har många recensioner så jag förstår inte vad du menar.

Och, jag vet från erfarenhet att salonger utan många recensioner kan erbjuda bra massage, gå ut och prova, det kostar inte mycket och ifall det blir dåligt bör du direkt ge artigt feedback. Oftast löser det sig och annars bojkottar du salongen.

Och skriv recensioner, tack.
1 år
Nybörjare
5 inlägg
Gizmo 3 Jan 2020, 21:16
Jag skriver en recension om det finns något att nämna. Att bara skriva. Bra massage eller jag fick vatten eller inget kvitto. Vad ger den till andra?
Jag har hittat mitt ställe och där håller jag mig till om inget ändras till det sämre.
Gott Nytt År och lycka till
1 år
Nybörjare
5 inlägg
Gizmo 13 Jan 2026, 19:11
Jag skriver en recension om det finns något att nämna. Att bara skriva. Bra massage eller jag fick vatten eller inget kvitto. Vad ger den till andra? Jag har hittat mitt ställe och där håller jag mig till om inget ändras till det sämre. Gott Nytt År och lycka till

Logga in för att skriva ett svar.

Vem är online

0 medlemmar och 0 gäster online

Admin, Mod, Avstängd