Sveriges största guide för thaimassage
Ej inloggad
Forum Massage Jacuzzi

Jacuzzi

3,224 inlägg 10 Svara
1 år
Nybörjare
0 inlägg
skoda110 24 Sep 2018, 03:24
Hej söker thaimassage som har jacuzzi norr om stockholm..
Survivor
Administratör
785 inlägg
Administratör 24 Sep 2018, 06:41
Hej!

Du har placerat inlägget i fel forum, men jag skall vara snäll och svara ändå :-)

En sökning med hjälp av "utökade sökfält" visar att det i Stockholm finns endast tre salonger (kända av TMG) med Jacuzzi. En vid Slussen, en i Årsta och en i Hägersten.

Om man ger uttrycket "Norr om Stockholm" en vidare betydelse, finns det en salong med Jacuzzi i Gävle.

Jag har inte besökt någon av dessa salonger i modern tid, så jag avstår från rekommendationer.

Lille
1 år
Nybörjare
1 inlägg
Spring Break 23 Apr 2019, 17:10
EDIT AV ADMIN

Skriv gärna en recension i deras annons

https://www.thaimassageguiden.se/questions/3-webbplatsen/21-hur-skriver-jag-en-recension
1 år
Expert
95 inlägg
Albert 24 Apr 2019, 21:40
"Lillemand" post=2662:
Hej!

Du har placerat inlägget i fel forum, men jag skall vara snäll och svara ändå :-)

En sökning med hjälp av "utökade sökfält" visar att det i Stockholm finns endast tre salonger (kända av TMG) med Jacuzzi. En vid Slussen, en i Årsta och en i Hägersten.

Om man ger uttrycket "Norr om Stockholm" en vidare betydelse, finns det en salong med Jacuzzi i Gävle.

Jag har inte besökt någon av dessa salonger i modern tid, så jag avstår från rekommendationer.

Lille

Och en i Vällingby bara för att komplettera
1 år
Expert
138 inlägg
Mangan 25 Apr 2019, 00:27
Finna en i Örebro med (ok han frågade nog om Stockholm)..
1 år
Nybörjare
1 inlägg
Karlstad99 7 May 2026, 21:24
Har funderat på de salonger som erbjuder jacuzzi. Ingår det då massage i jacuzzin eller sitter man bara där och slappar?
1 år
Kunnig
16 inlägg
Rawberg 7 May 2026, 21:24
Det finns bådeoch... du avgör ju det i och med vad du betalar för... Jag vet att de flesta (som har denna typ av salongsmöjligheter) brukar ha flera olika paketpris, såsom massage och jacuzzi på 90 minuter... och så vidare. Men det hela hänger ju på salongens erbjudande/utbud och tillgänglighet. Finns ju de som erbjuder bastu också. Sammanfattningsvis -- det är din budget och hur mycket tid du kan lägga på ett besök som avgör vad du kan göra.
1 år
Nybörjare
3 inlägg
Elias 7 May 2026, 21:24
Vet ni någon salong som har jacuzzi och bastu i Göteborg?
1 år
Nybörjare
3 inlägg
Tack för svaret!!! Jag tänker faktist att prova dem !!!!! Hoppas att man får ha massage i jacuzzi !!!!
1 år
Nybörjare
8 inlägg
saabish 7 May 2026, 21:24
Det vanligaste är att man får massage på en brits bredvid jacuzzin. Eventuellt kanske man kan får huvud eller nackmassage när man ligger i jacuzzin.
1 år
Nybörjare
3 inlägg
Det låter jätteskönt!!! Tack !!!

för att skriva ett svar.

Vem är online

0 medlemmar och 0 gäster online

Admin, Mod, Avstängd