Sveriges största guide för thaimassage
Ej inloggad
Forum Massage favorit salong i Göteborg

favorit salong i Göteborg

5,003 inlägg 10 Svara
1 år
Nybörjare
4 inlägg
mattias_gbg2 29 Nov 2014, 17:28
Hej är lite nyfiken på vad ni har för favorit salong?
1 år
Nybörjare
1 inlägg
R11 2 Dec 2014, 21:56
Gbg-thaimassage på Kämpegatan är bra med låga priser. Kompetent personal. Ej separata rum, ej dusch.

Saad Thaimassage vid Chapmans torg är mycket seriösa. Har du verkliga besvär med kroppen, gå dit. Ej separata rum, ej dusch vad jag vet.

Lotus Thaimassage på Brahegatan i Gamlestaden är under medel. Svinkalla "rum" nu på vintern. Inte behagligt. Har separata rum och "rum" med enkel skjutdörr, dusch och spa finns.

Har hört goda omdömen om Nalin Thai & Spa i Mölndal. Kan någon fylla mer?
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 3 Dec 2014, 06:26
Hej R11, tack för att du delar med dig av dina erfarenheter, det är alltid positivt med ett öppet och sobert informationsutbyte.

Ditt inlägg är helt ok, men jag vill passa på att påminna om och uppmuntra till att skriva recensioner.

Mvh Lille
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 3 Dec 2014, 06:30
Kan ju passa på och berätta att min Favoritsalong är Nathas på Nya Allen. Varför? Läs min recension B)

Lille
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 3 Dec 2014, 12:19
R11 skriv gärna dina omdömen som recensioner om företagen.
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 13 Dec 2014, 05:29
Mitt favoritställe är Tuktai thaimassage på Hisingen. Fräsch lokal lungt, inget spring ut och in. Duktiga massörer. Läs min recention.
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 14 Sep 2015, 23:09
Min favorit salong för oljemassage Mijasthaimassage. Riktigt skönt o avkopplande. Glada tjejer med egna rum o dusch.
För Thaimassage åker jag till Kungälv o Sawatee på rollsbo.
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 12 Mar 2016, 11:57
Inlägg borttaget.
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 13 Mar 2016, 16:09
Ovanstående inlägg bröt så flagrant mot forumreglerna att det tagits bort, och Iversen är framgent Persona Non Grata på forumen.

Lillemand,
Moderator
1 år
Nybörjare
2 inlägg
Pojke 21 Jun 2016, 13:02
Hej, har besökt ett tjugotal salonger i Gbg, men det finns en som sticker ut som den överlägsnaste bästa Tios Thai massage på Hisingen.
1 år
Nybörjare
2 inlägg
Pojke 13 Jan 2026, 19:11
Hej, har besökt ett tjugotal salonger i Gbg, men det finns en som sticker ut som den överlägsnaste bästa Tios Thai massage på Hisingen.

Logga in för att skriva ett svar.

Vem är online

0 medlemmar och 0 gäster online

Admin, Mod, Avstängd