Sveriges största guide för thaimassage
Ej inloggad
Forum Massage Dåligt med recensioner

Dåligt med recensioner

2,001 inlägg 7 Svara
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 28 Apr 2019, 23:59
Dåligt med recensioner i Göteborg tycker jag.. Så många medlemmar som finns här finns väl några fler från Götet än de som brukar recensera?! Det är också för att ha koll när flertalet av tjejerna byter salong så man vet var de håller hus om de inte vill hålla det hemligt förstås.
1 år
Expert
155 inlägg
Mangan 29 Apr 2019, 03:18
Kanske är som mig hittat ett favoritställe eller några och lämnar inte varje gång man vit där (är själv Karlskoga, Karlstad, Jristinehamn och deb större staden Örebro mest (men numera till favoriter)..
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 29 Apr 2019, 08:53
jag lämnar visserligen inte heller varje gång. Oftast bara när det blir 5 stjärnor, är det nåt fel hör jag numera av mig direkt till salongen och framför det, blir det ingen ändring blir det dålig recension
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 30 Apr 2019, 23:38
Jag har väl i praktiken slutat skriva recensioner.

Huvudorsaken är att jag funnit ett par favoritsalonger i Stockholm och Göteborg och håller mig till dessa. Det tillför inget att jag "spammar" TMG med nya recensioner av samma salonger.

Det finns även andra orsaker, men de håller jag för en tid för mig själv för att inte köra tråden av spåret.

Lille
1 år
Nybörjare
3 inlägg
Rasken10 30 Jul 2019, 13:35
Tycker det är bra och informativt med recensioner. Det är ju bra information både till kunder och salonger. Det är dessutom roligt att skriva om positiva besök och kunna ge beröm till någon duktig massös
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 31 Jul 2019, 18:34
Synd bara att inte alla skriver namnet på massösen som recensionen avser. Det kan vara himmelsvid skillnad på två tjejer på samma salong så utan namn så säger det inte så mycket.
1 år
Nybörjare
3 inlägg
Rasken10 2 Aug 2019, 03:15
Tycker också det är bra att veta vilken massös recensionen avser
1 år
Nybörjare
3 inlägg
Rasken10 13 Jan 2026, 19:11
Tycker också det är bra att veta vilken massös recensionen avser

Logga in för att skriva ett svar.

Vem är online