Sveriges största guide för thaimassage
Ej inloggad
Forum Massage 4-hands massage?

4-hands massage?

3,888 inlägg 7 Svara
1 år
Nybörjare
2 inlägg
Jeppe12345 8 Apr 2019, 23:57
Hej! Någon som kan tipsa om 4-handsmassage, gärna i västerort/norrort.
1 år
Expert
103 inlägg
Albert 9 Apr 2019, 09:21
Det får du på samtliga ställen om du frågar efter detta.
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 9 Apr 2019, 10:55
Någon skrev alldeles nyligen en recension för JK Salong i Alvik om att han fick 4-hands.
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 9 Apr 2019, 15:22
Min åsikt om 4-handsmassage är att den är helt värdelös. För det mesta. Som sagt här innan så man kan få det i nästan alla salonger men de är få som kan utföra det på rätt sätt. Oftast är det bara helt okontrollerat flytt av olja på kroppen, ingen timing alls. Det blir mycket bättre resultat om man lägger pengarna på 2-handsmassage i 2 timmar istället. Men som sagt det är bara min åsikt efter flera misslyckade försök. Lycka till.
1 år
Nybörjare
8 inlägg
saabish 9 Apr 2019, 20:22
Jag har provat 4 hands några gånger och kan bara hålla med Pekka.
Det är inte värt extrakostnaden då massörerna sällan är synkade utan man ligger mest och smågungar.
Inte så avslappnade.
Tar hellre massage två gånger.
Survivor
Administratör
845 inlägg
Administratör 9 Apr 2019, 23:39
En bra fyrhandsmassage är en synkroniserad fyrhandsmassage.

Det fanns en salong på Utlandagatan i Göteborg, Thai Homestyle Massage, som var mästare på detta. Den salong som finns på den adressen idag, Samsao, har jag inte testat.

Den salongen stängde för några år sedan, och massöserna spreds över världen - endast en av dem finns kvar i Göteborg.

De fyra händers massage jag fått i Stockholm har i bästa fall varit ok, men inte mera.

Det skulle vara mycket uppskattat om någon som funnit en bra, synkroniserad fyra händers massage (oavsett var i landet) kunde signalera detta på forumet - men skriv en recension också, annars blir Administrator vred på mig.

Venligst,
Lille
1 år
Nybörjare
2 inlägg
Jeppe12345 19 Apr 2019, 21:21
Tack för alla svar!
1 år
Nybörjare
2 inlägg
Jeppe12345 13 Jan 2026, 19:11
Tack för alla svar!