Om inte - är det någon som vet vem jag menar och vet om hon fortfarande är kvar i Stockholm? Salongen stängde för 4-5 år sedan och har inte sett henne sen dess.
"Braxen2025" post=5857:
Jobbade hon på Skagersvägen, Årsta (osäker på salongens namn, Somphon kanske...)? Där fanns en kort blonderad tjej som verkar stämma in på beskrivningen. Var riktigt bra.
Om inte - är det någon som vet vem jag menar och vet om hon fortfarande är kvar i Stockholm? Salongen stängde för 4-5 år sedan och har inte sett henne sen dess.
Den bruden var väl hon som hade" eller har" Riwerside? Trebent
Velig tjej i alla fall
"Albert" post=5858:
[quote="Braxen2025" post=5857]Jobbade hon på Skagersvägen, Årsta (osäker på salongens namn, Somphon kanske...)? Där fanns en kort blonderad tjej som verkar stämma in på beskrivningen. Var riktigt bra.
Den bruden var väl hon som hade" eller har" Riwerside? Trebent
Velig tjej i alla fall[/quote]
Hm ok, verkar inte som att det är Nathalie/Roung då. Tror inte att det är tjejen på Riverside (iaf inte om det är hon på Facebook som du menar). Ska inte spåra ifrån ämnet mer, vi låter den här tråden fortsatt handla om Nathalie/Roung.
/Anna
Det börjar bli dyrt
Logga in för att skriva ett svar.
Kanaler
Vem är online
0 medlemmar och 0 gäster online
Admin, Mod, Avstängd